Чотирнадцять років тому назад наш навчальний заклад став спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів. Важливого значення набуло прогнозування складотових структур нової педагогічної системи. Воно здійснювалось на основі глибокого аналізу освітніх потреб дітей, батьків, громадськості. Досліджувався рівень розумового розвитку, рівень компетентності у навчальній діяльності (репродуктивний, рецептивно-продуктивний), профіль навчальної діяльності (гуманітарний, фізично-математичний, природничий). Дані про результати потенціалу сформованості фізико-математичного, природничого мислення, суспільно-політичної та науково-культурної обізнаності дали підставу для визначення саме природничо-математичного профілю навчання. Проведено було також вивчення ціннісних орієнтацій, життєвих планів та мотивів навчальної діяльності учнів. Але найголовнішою залишається реалізація мети педагогічної діяльності (адже саме вона є системотвірним чинником): впровадження особистісно-орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських та громадських якостей, яка і визначає зміст і структуру науково-методичну роботу в нашій школі.

Кiлькiсть переглядiв: 460

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.